Achtergrond om de custom css te laten werken NIET VERWIJDEREN

Wilt u weten wanneer er aan het spoor gewerkt wordt?

Meldt u dan aan voor de digitale nieuwsbrief via mijnprorail.prorail.nl. ProRail zorgt voor een veilig, betrouwbaar, punctueel en duurzaam spoor. Daarom onderhouden en vernieuwen ze continu het spoor, de wissels en de stations. Bij (nachtelijke) werkzaamheden informeert ProRail de omwonenden van het spoor. Dit deden ze met een huis-aan-huis bewonersbrief. Maar ProRail stopt met het sturen van huis-aan-huis brieven en stapt over op digitale communicatie.

werkzaamheden

Aanmelden voor nieuwsbrief. Hoe werkt het?

Omwonenden kunnen zich aanmelden via mijnprorail.prorail.nl. Hier vult u uw gegevens in. Telkens als er werkzaamheden in de buurt zijn gepland, stuurt Prorail twee weken voor aanvang een e-mail. Hierin staat een gedetailleerd overzicht van het spoorwerk en wat dat voor u als omwonende kan betekenen. Bij spoedwerkzaamheden sturen ze extra mails. Dit kan tot op het laatste moment. Mailadressen worden vanzelfsprekend uitsluitend gebruikt voor het communiceren over werkzaamheden van of in opdracht van ProRail.

Geen e-mailservice

Als u als omwonende geen gebruik kunt maken van deze e-mailservice kunt u iemand anders vragen dit voor u te doen. Of u kunt zich aanmelden voor een papieren brief die maandelijks wordt verstuurd met de belangrijkste werkzaamheden. Daarnaast bestaat er altijd de mogelijkheid om zelf via prorail.nl/spoorwerk te kijken welke werkzaamheden er de komende maand aan het spoor plaatsvinden. Veranderen er grote zaken aan het spoor dan past Prorail overigens nog steeds verschillende communicatiemiddelen toe, zoals bijvoorbeeld informatieavonden of papieren bewonersbrieven.  

Heeft u vragen? 

Op de website www.prorail.nl/spoorwerk vindt u nadere informatie, waaronder een document met veel gestelde vragen.