De ode van burgemeester Joost van Oostrum

Dit jaar brengen we in Berkelland een Ode aan ons landschap. Omdat we met elkaar wonen en werken in een prachtige omgeving en daar trots op zijn! Berkelland is mooi: vanaf het water, vanuit de lucht en op de grond.

Burgemeester Joost van Oostrum kiest als favoriete plek de voetveerpont bij Rekken aan de Den Borgweg. “Water staat voor mij voor kracht, het vindt altijd zijn weg en slingert door het landschap. Dat kun je hier bij de pont in Rekken goed zien en ervaren. Het water in combinatie met de bomen, koeien en weilanden maakt dit voor mij een mooie plek waar ik graag kom.”

Deel uw ode online via #OdeBerkelland

We zijn heel benieuwd naar uw Ode aan Berkelland. Waar vindt u het bijvoorbeeld mooi, waar bewaart u goede herinneringen, wat maakt Berkelland voor u een fijne plek om te wonen of te werken? Deel uw ode op Facebook of Instagram via #OdeBerkelland.