Asfaltonderhoud in Berkelland

Van 22 april tot en met 8 mei wordt er asfaltonderhoud uitgevoerd aan de volgende wegen in de gemeente Berkelland:

Gelselaar

• Bollertweg                       gedeelte tussen Slaapdijk en Tieberinkweg
  • Tieberinkweg                  gedeelte tussen Bollertweg en Geesterseweg
  • Goordijk                          geheel

Noordijk

• Kipkesdijk                        geheel
  • Borgersteeg                    gedeelte tussen Elsmansdijk en Bliksteeg
  • de Voort                          gedeelte tussen Borgersteeg en Ruilverkavelingsweg
  • Ruilverkavelingsweg        gedeelte tussen Uitslagdijk en Ruilverkavelingsweg huisnummer 6

Neede

• Peppelenbosweg            geheel
  • Hontjerweg                      nabij de Negberinkweg

Eibergen

• Hoondermaatsweg          geheel
  • Tosveldweg                     gedeelte tussen Rietmolenseweg en Haaksbergseweg
  • Rietmolenseweg              gedeelte tussen sportpark de Bijenkamp en Tosveldweg

Voor deze werkzaamheden worden de wegen voor een korte periode afgesloten. Aanwonenden worden door de aannemer op de hoogte gesteld over de datum van aanvang.

Ongetwijfeld zullen de werkzaamheden enig ongemak veroorzaken. Wij vragen uw begrip hiervoor. Wij streven ernaar de overlast zo veel mogelijk te beperken en de weg zo snel mogelijk weer berijdbaar te hebben.

Vragen?

Voor vragen of opmerkingen over de uitvoering en de planning van het werk kunt u bellen met de heer W. Bouwmeester van de gemeente Berkelland via 0545-250 250.