Berkellands Jeugdlintje voor 4 jongeren

Op vrijdag 26 april ontvingen 4 jongeren het Berkellands Jeugdlintje tijdens een feestelijke ceremonie in het gemeentehuis aan de Marktstraat 1 in Borculo. De jeugdlintjes werden uitgereikt door burgemeester drs. J.H.A. van Oostrum. De uitreiking van de lintjes was ’s middags om 14.30 uur. Het is de eerste uitreiking van het Berkellands Jeugdlintje.

Het jeugdlintje werd uitgereikt aan Raun te Bogt (22 jaar), Jasper te Boome (22 jaar), Indy Franken (21 jaar) en Bram Roelvink (23 jaar), allen uit Beltrum.

Raun te Bogt

Raun is sinds 2012 actief bij Wagenbouwgroep De Slinge. Voor de Stichting Jongerenwerk Beltrum was hij 2 jaar medeorganisator van de Bunkeravonden. Sinds 2021 is hij medeorganisator en leider van het Flierefluiterskamp. Voor VIOS Beltrum afdeling Voetbal is Raun actief als jeugdtrainer en jeugdleider (seizoenen 2021-2023),  reservetrainer (seizoen 2023-2024) en kartrekker van feestjes. Voor de Beachparty Beltrum is hij actief als medeorganisator (sinds 2022). Verder is het zorgen voor anderen hem niet vreemd.

Jasper te Boome

Jasper is sinds 2012 actief bij Wagenbouwgroep De Vikings. Voor de Stichting Jongerenwerk Beltrum als medeorganisator van de Bunkeravonden (sinds 2018) en als medeorganisator en leider van het Walhallakamp (sinds 2021). Bij VIOS Beltrum afdeling voetbal als jeugdtrainer, jeugdleider en medeorganisator en leider van het voetbalkamp (sinds 2021). Ook de Beachparty Beltrum kon en kan op zijn hulp rekenen. Verder is Jasper lid van de bloemencommissie van het bloemencorso (sinds 2023).

Indy Franken

Indy is actief voor Stichting Jongerenwerk Beltrum als medeorganisator en leider van het Flierefluiterskamp (sinds 2019) en medeorganisator van de Bunkeravonden (sinds 2020). Voor VIOS Beltrum afdeling Volleybal was Indy trainer en coach voor de jeugdteams (seizoenen 2021-2023). Ze is nog actief als medeorganisator en begeleider van het volleybalkamp voor de jeugd en draait kantinediensten in de VIOS-kantine. Voor de Survivalrun Beltrum helpt ze bij de bardiensten (sinds 2023).

Bram Roelvink

Bram is sinds 2012 actief bij Wagenbouwgroep De Vikings. Voor VIOS Beltrum afdeling Voetbal was hij drie seizoenen jeugdtrainer. Verder is hij lid van het jeugdbestuur (sinds 2020) en reservetrainer (sinds 2022). Voor Stichting Jongerenwerk Beltrum was Bram gedurende 3 jaar medeorganisator van de Bunkeravonden. Voor de Beachparty is hij actief als medeorganisator (2022) en voorzitter (sinds 2023). Daarnaast is hij bezig een Supportersclub FC Twente Beltrum op te richten.