Subsidieregeling coaching Vitaliteitsprogramma Verblijfsrecreatie Achterhoek

Verblijfsrecreatieondernemers uit de gemeenten Aalten, Berkelland, Bronckhorst, Doetinchem, Lochem, Oost Gelre, Oude IJsselstreek en Winterswijk kunnen via het Vitaliteitsprogramma Verblijfsrecreatie Achterhoek een subsidieaanvraag doen voor coaching door een externe professional met het oog op een vitaal en toekomstbestendig verblijfsrecreatiebedrijf.

Dankzij de subsidieregeling kan een ondernemer uit een van de bovengenoemde gemeenten een subsidie ontvangen van 50% van de gemaakte kosten voor de externe coaching. De maximum hoogte van de subsidie is €2.000,-.

Aanvraagperiode

U kunt de subsidie tot en met 31 december 2024 aanvragen.

Aanvragen

Om in aanmerking te komen voor deze subsidie moet u zich aangemeld hebben en een intake hebben gehad bij het Vitaliteitsprogramma Verblijfsrecreatie Achterhoek. U stelt vervolgens met de gewenste coach een opdrachtomschrijving op die wordt geaccordeerd door de projectleider van het Vitaliteitsprogramma Verblijfsrecreatie Achterhoek. Vervolgens kunt u op deze pagina een aanvraag doen voor de subsidie.

Vraag de subsidie aan met eHerkenning via het digitale formulier. U vult uw subsidieformulier digitaal in door middel van een paar eenvoudige stappen. Stuur ook meteen de gevraagde bijlagen mee:

• Een door de projectleider van het vitaliteitsprogramma geaccordeerde opdrachtomschrijving, een beschrijving van de inhoud, uitvoering en planning van de activiteit
  • Een kostenraming
  • Een afschrift van een betalingsbewijs door de ondernemer

Meer informatie

Bij algemene vragen over het vitaliteitsprogramma en de subsidie voor de inzet van externe coaching kunt u contact opnemen met de projectleider van het vitaliteitsprogramma Verblijfsrecreatie Achterhoek, Margaret van Diermen, via margaret.vandiermen@verblijfsrecreatie-achterhoek.nl.

Wanneer u een subsidieaanvraag voor de coaching heeft ingediend (en over een zaaknummer beschikt) en hier vragen over heeft kunt u contact opnemen met Naomi Höfkes of Edwin Kok via 0545 250 250.