Sportieve en creatieve activiteiten voor kinderen

Basisschoolleerlingen uit groep 1 t/m 8 in Berkelland kunnen meedoen aan allerlei sportieve én creatieve activiteiten via de website van Sjors Sportief. Er zijn allerlei activiteiten, zoals atletiek, handboogschieten, judo, turnen, scouting en rolstoeltennis. Maar ook boetseren, knutselen, fotografie, muziek maken, robots programmeren en theater. Kortom keus genoeg en het aanbod wordt steeds aangevuld. Kinderen mogen zich voor zoveel activiteiten inschrijven als zij zelf willen. Inschrijven kan het hele schooljaar door. Het hele jaar door wordt op het online platform het aanbod ook telkens uitgebreid.

Over Sjors Sportief

Sjors Sportief is een sport- en cultuurstimuleringsproject in de gemeente Berkelland. Het laat kinderen laagdrempelig en vaak gratis kennismaken met uiteenlopende activiteiten.  Dit project is een initiatief van de Combinatiefunctionarissen van gemeente Berkelland in samenwerking met de regionale sportverenigingen, cultuurorganisaties en andere activiteitenaanbieders.